09 mars 2011

Sicken onödig oro!

När jag åkte från jobbet idag hade jag fått flera missade samtal och ett intalat meddelande från min lillsnutta.
Hon var orolig och undrade vart jag var och var rädd för att något hade hänt mej..
Jag ringde hem och sa att jag hade ju talat om att jag hade personalmöte idag och skulle komma hem vid 17.30--just ja det hade jag glömt säger hon då ;)
Grejen var bara att hon var så orolig att hon ringde Andreas som i sin tur inte alls kom ihåg att jag hade APT och då fick han lite lätt panik och trodde typ att jag kört ihjäl mej på väg hem från jobbet..
Jag ringde upp Jirre-firre och sa att jag var vid liv och hemma och gräddade pannkisar till barnen ;)
Tänk så tokigt det kan bli när man inte lyssnar när mamma/frun ha ha ha.

Annars har inte så mycket hunnit hända ikväll mer än kvällsmat och biggestlooser-tittande med Emelie och senare nattning av henne och nu är det Benjamins tur att sova. Jag börjar fundera på en knäcke till kaffet och fortsätta kolla på Sveriges mästerkock, Heja Jenny!

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar