14 mars 2011

kliar!!

Ikväll kliar min hud mer än nånsin och jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna det heller ;)
Blir att ta fram salvorna o smörja i omgångar, nu är jag uppe i två ggr på kort tid och huden säger slurp om salvan..

Dessutom 'r jag totalt genomförkyld och har feber, fast jag har tagit tabletter och känner inte av febern nu, men tänker krypa ner i sängen så fort  Biggest Looser är slut för ikväll. Inte alla kvällar man lägger sig samtidigt som barnen.

Jag har haft en bra dag på jobbet och det kändes lite tomt utan Emma och Niklas, vi har haft fullt ös de senaste veckorna och fullt med vagnar med mat överallt och nu räckte alla vagnar till ;)

Nä, förlåt, jag orkar inte mer skriv-hitta-på-roliga-grejer-som-hänt idag, snoret har nog satt sej i hjärnan.

Puss o kram till er alla

1 kommentar:

  1. krya på dig kära vän...måste ses snart, var galet länge sen.kram

    SvaraRadera