06 mars 2011

Melloförvirring-förvåning!




Fel på tfnnr, japp japp mello sabotage;)
Ingen påverkan, nähä hur vet man det?
Konstigt på riktigt tycker jag.
Men nu ville jag ju se Loreen och Pernilla i finalen också.
Jaja inget förändras för min åsikt.

Idag har det varit årsmöte i kyrkan och det gick otroligt snabbt o smidigt måste jag säga.
Kul också att se många fejs man kände igen.

Efteråt gick jag till Balanze för att åka med Jirre hem. Vi hämtade Emelie från bowlinghallen där hon var på kalas och sedan for vi hemåt.

Emelie har experimenterat i helgen som vanligt men denna gång glömde jag filma :(

Nu ska jag ladda för att kolla solsidan.
Just det ja.

Gå in på you tube
Sök Emelie-this is me
Då kommer min lullsnutta fram sjungandes.. Hon älskar att sjunga om nån nu missat det.

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar