10 mars 2011

löjligt så..

trött man kan vara.
Blev inte piggare efter maten heller men gott var det.
Skulle pigga upp mej med lite kaffe men ack nej ack nej, det lyckades  inte, fortfarande lika trött.

Klockan släpar sej fram mot 19 då Emelie och jag ska titta på vårt obligatoriska "biggest looser".

Jag har faktiskt varit på jobbet idag också men undrar så här i efterhand vad jag egentligen gjorde där, kändes mest som att jag flummade runt och försökte logga in på datorn och vänta på att den skulle fatta vad jag tryckte på för knappar ;)
Nicklas gjorde en supergod fiskgryta men det var galet mycket rotsaker i....och vad blir konsekvensen av det??? Fundera på det du, men här hemma luktar det inte gott ;)

Så har jag varit på kvinnohälsan och kollat läget med kroppen och det var inte möjligt att konstatera nåt utan en titthålsoperation så vi testar en hormonbehandling först och hoppas det hjälper mot smärtan.
Det är ju bra, då slipper man ju bli gravid också, fantastiskt bra lösning haha.

Hörde jag nån ropa saltlakrits? Jo jag tror det, iaf salta katten, japp så får det bli mmmmmmm


Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar