18 mars 2011

Könsbyte på gång?

Man skulle ju kunna tro att jag bytt spelhalva men det har jag inte, jag älskar fortfarande min Andreas men idag klippte jag håret.
Kort
Jättekort
Rakat i nacken faktiskt!!!!!!
Fast jag gillar det och oavsett så växer det ut igen.
Nu ska håret bara färgas svart igen.

Benno då, hur går det med maten?!
Idag har han inte ätit nåt i skolan men hemma har han ätit massor med tacos och icke att förglömma chips o jordnötsringar o läsk ;)
Jag är glad bara han äter nåt.
I morgon ska jag hämta ut näringsdrycker åt Benjamin om de finns hemma på apoteket dvs och så hoppa jag att B tycker om nån av dom tillräckligt mkt för att dricka för att gå upp i vikt lite.

Idag är jag så nöjd med att det är fredag och jag får vara hemma med min fina familj och mysa.
Kvällen innebar Så ska det låta med Emelie och vi gillade de nya pianisterna och längtar till nästa fredag då Micke o Jossan är här så vi kan få se riktig bugg dansas till nån av låtarna i programmet ;)
Andreas o jag sjöng för glatta livet med i låtarna och Emelie sa att hon har fått sina öron för att höra med, inte bli döv....
Underbara barn.

Nu ska jag forstätta kolla på Criminal minds, huh vad otäckt det är ikväll.

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Hmmmm Såska det låta på fredag altså... Inte finalen på Lets dance..... vi kanske inte ska komma förän på fredag????????????

    SvaraRadera
  2. Ja ja jag vet att det blev fel. Menade ju såklart Lördag... men men jag bjuder på den....

    SvaraRadera