27 februari 2011

Tjenare, jag lever!

Jag är lite halvtaskig på att uppdatera, förlåt!
Idag har jag varit till kyrkan och spelat o sjungit, det gick jättebra men jag saknade min man, den gudomliga pianisten. Jag är lite stolt över mej själv att jag spelat själv för första gången på typ 10 år eller nåt. Med lite övning kanske jag kan bli bra på pianot.

Andreas var duktig o tränade när jag var i kyrkan och efteråt åt vi mat från Innovation, grymt gott.
Emelie valde mat från MAX.

Idag blev vi också hela familjen tillsammans igen. Petra kom o lämnade av Benjamin efter kortis, så skönt att vi kan dela på hämtning o lämning med våra pojkar.

Annars har inte hänt så mycket under dagen, Andreas har behövt jobba och jag var och handlade lite mat, frukt o grönsaker till veckan framöver.

Nu mumsar jag Tyrkisk Peber och munnen brinner ;) Det och djungelvrålsklubbor är favvisarna just nu.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar