25 februari 2011

FILMTIME!

Sov länge idag, så välbehövligt. Andreas väckte mig vid 10.15 och sa att kaffet stått på länge ;)
Inte så konstigt..han har ju jobbat hemma idag och var tvungen att gå upp tidigt för att börja jobba, Emelie sover crappigt, hon hade för jag vet inte vilken natt i rad nu vaknat kl 3.00 och gått upp då.

Efter sen frukost för min del så kollade Emelie o jag på gårdagens biggest looser och sen kom Stina över på lite te.

Sen blev det packning av Benjamins kortisväska och kolla mediciner, när allt väl var klart var det dags att hämta upp Thomas och lämna grabbarna på kortis och för Emelie o mej var det lunchdags på stan. Trodde hon skulle välja Kina när hon skulle välja mat, vad blev det då? Självklart McDonalds..
Vi hann med lite bokrea och köpte 2 Lasse-Maja böcker.

Sen träffade vi Malin o Wilma och vi kollade på Trassel på bio, riktigt kul film och så mysigt att se på med barnen som skrattade högt.

Kvällen har bara varit lugn med tacomys och supertrött Emelie som bara tvärsomnade på mindre än 30 sek.
Andreas spelar nåt nytt spel på datorn och jag slökollar på nån film och läser bloggar.

Ikväll känner jag att jag måste ha skrivit det mest intressanta inlägget på länge...;)

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar