11 februari 2011

Sjuk!


Min lilla kicka är på disco, hon såg så mkt fram emot detta disco så jag hoppas verkligen hon haft roligt. Andreas ska åka o hämta henne nu.
Hon sminkade sej så fint innan hon åkte, försökte sej på ett smokey eye, hon är så intresserad av smink att hon letar upp tips på internet...sa jag att hon är 9? ;)

Benjamin o Andreas fick åka till BUP idag för jag är sjuk och orkade inte följa med.

Hans insulinvärden låg på en bra nivå, så ofantligt skönt.
Däremot så var ju inte vikten bra, vilket vi påtalat många ggr.
Remiss till barnläkare o dietist blev resultatet av det hela.
När det gäller sömnen så sätter de tillbaka medsen som de plockade bort så nu hoppas vi det ska funka igen.

Jag är så sjuk att jag tycker synd om mej själv.
Har fått behålla 2 smörgåsrån på hela dagen.
Har ont i nacke, huvud o mage.
Sovit i omgångar och har feber.
Kanske sömnbrist o stress som sätter sej i kroppen?
Jag är så hungrig men vågar knappt äta, hoppas morrondagen blir bättre.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar