06 februari 2011

Mello mello- love it!

Har haft en underbart rolig och gott-att-äta-gott-att-drick-kväll hos fina vännerna Lotta, NIzze och Trixie.
Tänk att Kjula kan vara så nice ;)
Får väl kolla om det finns några hus till salu hehe
Eftersom dessa fina vänner endast har ett fel så må det ursäktas lite, men bara jättelite...de gillar inte mello!
Så vi spelade in spektaklet och kollade på det nu på fm.
Emelie tippade faktiskt helt rätt, duktig flicka.
Jag var såld efter de första takterna på både Dannys låt



och på Pernilla Anderssons låt.
Jenny Silvers dänga var som Abba jag kan inte låta bli att gilla den.
Trots  min tveksamhet från början anser jag att programledarna Rickard och Marie gjorde ett riktigt bra jobb.
Men ett starkt och rungande NEJ till Nanne Grönwall, hur kan hon ens tänka tanken att ge sej på en sån låt med hennes röst, aaaaaaaassssssssssssdåligt, det kröp i kroppen så det så.






Det här klippet däremot, det är ruggigt bra underhållning ;)

Nu mina vänner ska jag tacka för mej och dricka lite vatten är aptörstigt så det så.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar