23 februari 2011

Klart jag kan ändra mej!

Har jobbat hela dagen och svisch vad dagarna rusar förbi, blir så när man älskar jobbet man har.
I morron är det sista jobbdagen denna veckan.

Efter jobbet bestämde jag mej för att inte åka på bokrean eftersom jag älskar böcker så blir det liksom för dyrt ;) fast jag hade tråkigt hemma och kunde inte vara trogen beslutet jag tagit så jag åkte trots allt till TP.
Träffade Jenny o Robban och vi pratade en stund och så hängde de med till bokrean men Eddie gillade inte det så de försvann efter en liten stund.
Jag hittade lite romaner och biografier som ska läsas i vårsolens sken och sommarens värme vilande i solstolen, välkommen vår!
Lite gråtarböcker blev det också ;)

Nu ska jag njuta av Sveriges mästerkock och heja på Jenny.
Läser du inte hennes matblog så gör det!
kalasgott.blogg.se

Nu ni överger jag er för ikväll.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar