21 februari 2011

NÖJD!

Har haft en riktigt bra dag på jobbet, vi jobbade på bra vi två Filander ;)
Känns att man fick sova ganska bra i natt även om det inte var så jättemånga timmar.

När jag kom hem satte jag igång att laga mat så vi har lite matlådor att ta till när jag är för lat att laga mat.
Jag gjorde en stor lasagne och sen en chiligryta och nu kokar jag lite blåbärssoppa på riktiga blåbär, inte pulversoppa ;)

Blåbärssoppan är till min käre make som nu ligger nerbäddad med frossa o illamående i sängen, usch inte mer maginfluensa..det räckte bra att jag var sjuk i en vecka, trodde de andra skulle klara sej. Ja ja nu får han sova så får vi se vad som händer.

Nu är det läggdags för barn nr 1 och om en timme är det dags för barn nr 2.

Puss o kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar