03 februari 2011

Snyft och lycka!

Idag har jag varit på mitt älskade jobb och spenderat några timmar ;) jo, jag jobbade också kan jag lova.

Efter jobbet susade jag hem till min sjuke make som inte var alldeles pigg men inte heller helt utslagen.
Han hade också satt på kaffe till mej när jag kom hem, det är kärlek ;)

Det hade kommit ett hett efterlängtat brev till Emelie från Internationella Engelska skolan.
Hon öppnade nervöst kuvertet (heter det verkligen kuvertet?)
 och bara skrek rakt ut: Jag har kommit in :) Hon var överlycklig min lilla gumma, grattis Emelie i höst blir det stora förändringar för dej, men det kommer bli bra.

Själv har jag pratat med min kära mor i tfn: fatta så skönt det är att ha nån att prata med allt om, kunna gråta och hon hör ändå vad jag säger ;) det är imponerande.
Älskar dej mamma, pappa med, ni är bäst.

Ikväll har jag varit på husförsamling och det har gjort mej gott!

Nu ska jag kolla på inspelat Biggest looser och sen sova, jag lovade nämligen Andreas att jag tar barnen i morron bitti, hur dum var inte jag ?

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar