06 februari 2011

Orkar inte!

Orkar inte, vill inte!
Trött på ungar som inte sover och blir hungriga när det är läggdags, känns det igen?
Andreas borta över halva natten pga Super Bowl, hur intressant är dte då? Inte alls för mej iaf.
Ikväll är jag seg, sur, trött, gnällig och allmänt pessi, det kan väl vara tillåtet?

Orka orka..vill sova men det gör inte barnen eller..inte ett av dom och just nu försöks det sova i min säng så där får jag inte plats, får bära över ett av barnen snart hoppas jag.

2 kommentarer:

  1. Visst är det tillåtet att känna sig nere och tillåta det synas utåt också. Annars finns det risk att det fastnar inuti i stället och bara växer sig större. Kämpa på, jag vet att det är jobbigt. Men ni fixar det tillsammans, du och din fina familj!

    Kram på dig fina vän! /Angelica

    SvaraRadera
  2. Hej! Man får deppa ibland, det är ok! Jag känner igen mig. Kämpa på! Styrkekram

    SvaraRadera