04 november 2012

Den håller än så länge!

Efter en dag som inte började som den var tänkt så har jag landat i soffan alldeles slut i kropp och knopp.
Jag kunde inte sova inatt, tankarna bara malde runt och runt. Jag försökte resonera med mej själv för att stoppa tankarna men det gick bara inte, jag fick nästan panik.
KL 04.00 smög jag åter in i sovrummet och kunde somna efter ca 30 min och sedan vakande jag av att Andreas väckte mej och sa -Nu är kl 11.20, dags att vakna.
Jag frågade flera ggr om han verkligen kollat rätt på klockan och ja det hade han.
Sååå idag blev ingen städning,rensning av garderober eller handling gjord.
Tar nya tag nästa helg.

På em har jag äntligen tränat PGB och det gick ganska bra, min axel höll ok men å andra sidan var det kanske lite tack vare mr Diklofenak och fru Ipren som det funkade skapligt.
Oavsett så hoppas jag på att axeln ska hålla när jag testar för fullt på onsdag kväll.

I morron blir en hyfsat tuff dag på jobbet så nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen och  kan se fram emot att att åtminstonde börja med att tvätta av den enorma tvätthögen här hemma.
Japp, de rika lever sitt liv och det är inte hemma hos oss iaf.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar