03 november 2012

Lördag!

Lugn skön morgon eftersom jag inte har tränat PGB, fick bacon och ägg av Andreas.
Slurpade kaffe, tog ett bad, rakade benen och fixade mitt nyfärgade svarta hår, som förövrigt Andreas hjälpte mej med.

Emelie och jag har varit på musikalen Grease på teatern och hon var så nöjd och glad. Det var en födelsedagspresent till henne och jag måste säga att den blev extremt uppskattad.

Just nu är det Andreas som är på teatern och lyssnar på Beatleskonsert där Benjamin är med och körar på några låtar tillsammans med flera från hans hemskola.
Jag hade gärna varit där också men man kan inte vara med överallt.

Emelie passade på att gå runt och köra "bus eller godis" i området med vänner.
Hon fick SJUKT mycket godis, säkert ett halvkilo, hon är ruggigt glad kan jag säga.

Jag är inte överförtjust i att det ska vara skräcktema den här helgen, jag tycker det kunde varit i onsdags när det var Halloween på riktigt i USA.
Jag vill att den här helgen ska tillägnas eftertanke och fina minnen av de människor som "gått före".

Ja,ja bara lite vad tycker...

Kollar på Så mycket bättre just nu och och trodde väl aldrig att Magnus Uggla skulle få mej att gråta men oj oj oj.

Igårkväll busade vi lite för våra vänner, dvs, vi klädde ut oss lite. Hårdrock,vampyrprinsessa och pirat;)


Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar