09 november 2012

Kurs hit och möte dit.

Har varit stressig vecka med personalmöte och utbildning och som grädde på moset lite PGB.
Jag har varit enormt trött men idag har jag sovit ända till kl 10, så välbehövligt för mej och min kropp.
Det märks att jag inte tränat på flera veckor för jag har enorm träningsvärk i ben och ländrygg, min axel är på ungefär samma nivå som vanligt, dvs värker lite.

När man kommer hem efter en arbetsdag har det varit dags att fylla på kylskåp och så laga mat och sen vips har det blivit läggdags, både bra och dåligt med dagar som går så fort.
Jag saknar min familj alltså Kisa-familjen tänker jag nu och det känns märkligt att vi inte träffats på så länge, kanske vi inte hinner träffas innan jul ens och det känns ju verkligen galet.

Idag ska jag luncha med min man, köpa ansiktsfärg till dottern och sedan ska jag och Benjamin gå på bio i em.
Ikväll ska jag slappa i soffan i väntan på att Emelie vill bli hämtad från discot på skolan.

Pusss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar