26 november 2012

Magsjuka in da house!

Det ogillas å det bestämdaste och jag har beslutat mej för att inte drabbas. Här är alcogelen framställd på badrummet för att användas, tack apoteket ;)
Andreas ligger nedbäddad och har så gjort sen jag kom hem från jobbet, stackarn, jag gjorde iaf ordning ett glas resorb till honom, det måste väl räknas som en kärlekshandling?

Eftersom han inte var så trevlig gubben min så åkte jag iväg och träffade människor som det rann svett om efter ca 5 minuter, goa underbar människor: Malin, Petra och Jacob, själv var jag ju bara snygg hela tiden som vanligt.
Efter säkert nästan 2 månaders uppehåll (känns det som iaf) fick jag äntligen träna functional moves igen och sen tänkte jag åka hem till familjen men Petra den fulingen lurade mej kvar 30 minuter på Jacobs boxpass och jag blev sååå trött men det är ju så himla roligt.
Nu ska det bli lite träningsvila i morron så jag orkar PGB på onsdag.

Åh vad det är lugnt i mitt hus nu.
Benjamin och Emelie sover, katterna sover hos barnen och Andreas sover ensam (fniss) och jag ska ta en dusch och så krypa ner i Emlans sköna säng och då hoppas jag på en god natts sömn för oss allihop.

Ska passa på att göra lite korstecken och sånt bara för att vi ska slippa bli drabbada av magsjuka resten av familjen för det är väl så man gör ;)

OH höll på att glömma, pratade med fina Jossan i tfn ikväll och mamma igår, tänk vad röster av fina människor kan göra en glad men också trigga igång en oerhörd längtan efter dessa männsker också.
Snart är det jul ;) och då är det bingolotto och spelkväll, love it!!

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar