11 november 2012

En kort uppdatering.

Har haft en " helt ledig helg", dvs inte en massa måsten som skulle avverkas.
Jag har bara softat.
I fredags var Benjamin och jag på bio och Emelie på disco och Andreas ute med "gymfolket".
I lördags hade Emelie kördag med skolan från 12 till kl 20 och Benjamin och Andreas var hemma medan jag och Camilla stack ut till Boytons stuga för tjejkväll.

Åh vad mysigt vi haft det.
Alla hade med sig nåt att äta och som vi åt sedan :)
Surfade omkring och kollade olika resmål som vi pratat om. Det finns många fina/roliga ställen att åka till uppenbarligen men vi fastnade vid Istanbul som det ser ut nu.
Tänk vad härligt det är att ha något att se fram mot.

Vet ni vad det är för dag idag då?
Fars dag och min fina väns födelsedag.
Grattis till er båda.
Hittade inget foto på min pappa i tfn så ni får hålla tillgodo med Vännen Petra.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar