23 november 2012

Raderat inlägg?

Min iphone spökar, eller iaf appen för blogger, jag skriver inlägg men så fort jag lägger till ett foto försvinner mitt inlägg. Då lackar jag ur och skiter i att skriva nytt, sorry jag är en riktig häxan surtant.

Idag har jag FREDAG till trots jobbat. Det har gått riktigt bra men ack ack ack vad trött jag är.
Andres är också trött,  jag tror alla är trötta nu, jag längtar efter ledighet och familjetid.
Längtar hem till Kisa-familjen och spelkvällen, kaffedrickande, prat och mys. Julen kan inte komma fort nog faktiskt.
Jag skiter i min egen födelsedag, men firar gärna Benjamin när det är hans tur, för övrigt är det bara längt efter mamma och pappa, syskon och syskons respektive.

Nu är det läggdags för mej om jag ska orka PGB i morron och det är klart jag gör ;)

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. skrev en kommentar igår kväll från iPhonen, vet inte om den kom fram?

    det där händer mig oxå! skönt å veta att det inte e jag som e knäpp. annars råder det ju lite delade meningar om just den saken..

    kram kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte tänka mej att du är knäpp..man kan ju bara vara lite mindre tekniskt begåvad bara ;)

      Radera