19 september 2011

God tid!

Skitbra att vara ute i god tid, jag brukar inte vara det och då strular det alltid massor. Nu har jag varit förutseende och bokat föreningslokalen 2 helger i december. Uj uj uj vad jag känner mej duktig nu.
Vad skönt det känna att slippa fundera mer på det då!

Annars då? Jo tack, här lever vi med näsan ovan vattenytan..
Dåligt med sömn gör vem som helst galen, känns som man lever småbarnsliv fastän barnen är stora.

Har för övrigt haft en bra dag på jobbet och även om jag trivs så längtar jag redan efter helg, ibland är det bara så. Kan kännas lite tungt med vikarier även om dom är bra, bara för att man själv måste tänka åt alla i köket. Ja, ja det kommer bli så bra så, fastän jag ska jobba fredag.

Nu vräker mina barn i sej mat för andra gången idag, först stekt potatis med köttbullar o ägg och nu fiskpinnar med enbart ketchup, märks att jag är kock med koll på näringsvärden och god kost ;)

Min käre make ska få fiskgratäng med ris när han kommer hem efter träningen, jag experimenterade lite och har inte en susning om hur det smakar, han är min försökskanin he he.

Idag har vi förresten köpt en fin soffa för billig penning av fina vänner, nice det kommer bli i barnens spelrum. Ännu finare när allt är klart med allt det övriga men det lär dröja.

Nä nu är det medicindelegering för kvällen och jag måste nog göra lite te o macka till mej själv för det är svinkallt även innomhus ikväll, min näsa är alldeles kall.

Puss o kram till er alla

PS. Glöm inte att jag älskar Wordfeud och gärna spelar men jag vill gärna veta vem jag spelar med så skicka en liten inbox på fejset eller en kommentar här på bloggen.

Mitt spelnamn är chatto98

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar