26 september 2011

Host, snörvel, spott o fräs!

Fy sjutton för att börja om med förkylningen, jag blir galen!
Barnen har gnällt, telefonen har ringt och jag har fått info som gör mej irriterad och sur fastän jag inte kan göra nåt åt det.
Stackars Emelie har en väldigt tuff period just nu att hålla reda på grejer, att orka koncentrera sej och att komma ihåg att göra läxor och få med läxor o viktiga papper hem osv osv... Livet blir lite komplicerat ibland för min lilla ängel. Vi hoppas på en bättre dag för henne i morron.
Benjamin är lite orolig inför rutinförändringen här hemma med resande hit o dit, men jag tycker han tar det riktigt bra. Han lever i sin lilla verklighet på nåt sätt om vad som händer och inte händer.

Ikväll åkte jag alldeles ensam o handlade, tänk vad skönt det är att få lite egen tid att tänka och fundera på även under vardagslivets rullande timmar.

Ikväll har vi också kollat resultatet av Emelies skolfoto, ohhhh vad fin hon är, blev grymt bra på fotot.

                       puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar