18 september 2011

Illamående och familjehelg!

Jag vet inte varför men jag mår ofta illa, inga gravidkommentarer tack för det är liksom omöjligt.
Det är svårt att motivera sej till träning när man mår illa och känner sej svag i kroppen men skam den som ger sej.
I lördags stack jag faktiskt till mitt gym mitt på dagen och det gick så himla bra men jag var totalt slut efteråt, trodde jag iaf för idag har jag tränat hemma med min egen PT dvs Jirre och DÅ var jag spyfärdig efter ett crosshape-pass ala mr Jirénius. Han har tålamod och kan motivera som få den snyggingen, tur för honom, annars hade jag gett upp efter första uppvärmningen. Jag flåsade som jag vet inte vad och  det är ju inte så att jag är otränad längre men det var så  mkt jobbigare än jag hade föreställt mej att göra allt fullt ut. SÅ det är min nya utmaning att träna så jag klarar ett helt pass fullt ut, blir nog så om några månader ha ha. Tur att jag har en PT som make!

Sen har jag utnyttjat min käre make ännu mer idag he he. Han har fått fixa in filmer på min Iphone så jag kan kolla under flygresan till o från Barcelona, jag har även växlat pengar och kollat att passet är giltigt och nu är jag redo att åka, längtar så himla mkt, vi kommer ha askul, vi är ju bara galna roliga tjejer som ska iväg.

Visst ja! Jag gav upp!
Jag har klippt mej kort igen, höll på att bli tokig över att se ut som en potta och inte kunna får till en frisyr så klipp klipp och jag är nöjd igen, LYCKA!

Nu har dagen blivit eftermiddag och jag har slängt i mej lite mellis men är fortfarande hungrig, blir nog tidig middag ikväll och förhoppningsvis en problemfri kväll men barnen så jag kan kolla på Sons of Anarchy med min älskling.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar