28 september 2011

BARCELONA!

Efter en ganska snabb och halvstressig dag på jobbet (då jag blev ensam att laga all mat) är jag äntligen hemma. Hade det varit en normal vecka hade jag inte gjort ett skit och åktt o köpt MAX eller nåt åt ungarna och låtit dom göra vad dom vill fram till läggdags, för jag är så himla förkyld och är trött i kroppen. Jag vet att jag tjatat om det.. men nu mår jag så här.
Tack o lov för Jeanette som hjälpte mej, ovärderligt vännen!

Nu har jag packat ner mina kläder och ska bara få till det där med necessären också. I mororn bitti är jag redo för att mysa, parta, fika, äta gott, turista, skratta, prata och bara vara med mina fina vänner i Barcelona. UNDERBART!

Nu har barnen fått tacos till kvällsmat och jag ska äta varm smörgåstårta, det måste vara över 1 år sedan jag gjorde den sist men nu ska här ätas ;)

Lugn o ro på FB och blogg blir det också.

Puss o kram till er alla

1 kommentar:

  1. Kram till dig...
    Hoppas att resan var super..
    //Jeanette

    SvaraRadera