13 september 2011

Gomorron-zzzzzzzzzzzzzz

Seeg o trött i iskallt kök på morron, krävde varm oboy och macka. Det var länge sedan min frukost såg ut på det viset men en gång är helt ok igen.

Bra dag på jobbet, inga ups, inga downs, flöt på bra. Nice!

Till gymmet efter jobbet och jag tog i så jag trodde jag skulle kräkas på riktigt. Inte helt ok att träna med en förkylning i kroppen men jag är ju inte sjuk.
Som sagt ett tufft pass då jag testade lite nya grejer också, kul att kunna experimentera på egen hand.
Skönt att vara igång på gymmet, satsar på fredag igen.

Efter gymmet blev det snabbt hemåt, duscha, fixa mat till barnen och så iväg på föräldramöte på söderskolan. Andreas var på föräldramöte på IES, himla flängande tycker jag.

I helgen tänker jag inte göra många knop, bara njuta, träna o va med familjen. Åh vad vi behöver det.

Nu ska jag sova, det är också välbehövligt.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar