21 september 2011

hej o hå

Jag har kommit på andra tankar.. kanske jag borde ta med mej en bok att läsa på flyget. Jag gillar ju att läsa och pocket är billig och inte tungt. Får nog åka till bokhandeln i helgen minsann.

Idag har jag haft en ganska lång dag på jobbet men mest för att jag gjorde en felräkning på hur lång tid det skulle ta att köra kraftiga rengöringsprogrammet på ugnarna så klockan var 16 innan jag fick lämna jobbet.
Jag lyckades även med att öppna ett omslag med en trasig tablett i så det bara bolmade pulver..och jag tog precis då ett djupt andetag och fick in pulver i munnen, jag tror inte det är så där jättebra kanske men det är ju möjligt att det rensar upp i luftrören ha ha.

Lite galen blev jag nog av det fast mest skyller jag på min man som tyckte jag skulle ut o springa vilket jag också gjorde efter lite tjurighet och mkt pushande.
Fattar inte varför ajg ska vara så trög med motivationen när jag vet att jga både behöver detta och faktiskt gillar det.
Nåväl jag sprang iaf 4,5 km och det kändes ganska bra, det var bara på slutet kära knä, ljumske och höft sa stopp.

På fredag är det dags för gymmet igen och då ska jag utöka mitt "program" på eget initiativ, det blir roligare med mer grejer att göra och lättare att motivera mej själv.

Nu ska jag sova för i morron är det ytterligare en lång dag på jobbet som avslutas med APT.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar