25 september 2011

Har inte slutat!

Nej jag har inte slutat att blogga, jag har bara varit trött och jobbat.

Det har varit segt att komma igång med kroppen efter jag var sjuk, är fortfarande väldigt trött.
Dessutom har jag hela helgen haft ont i halsen igen :( men det är ännu värre med min skuldra och nacke, har verkligen skitont och Andreas har masserat (underbart) men jag har fortfarande så himla ont. Tror det är dags för lite vila av kroppen!

I fredags jobbade jag och det kändes jättekonstigt men gick så bra så. Jag kan inte säga att jag längtar efter att jobba heltid igen och det gör jag verkligen inte de närmaste veckorna.

Nu är det bara mån, tis, ons kvar, på torsdag är det dags för Barcelona med tjejerna, lovely!
Då blir det för övrigt bloggstopp några dagar. Jag tänker inte ge mej själv en stor saftig fet tf. räkning efter resan;)
Dessutom ska man ju turista,inte hänga framför tekniken.

Idag har vi trots feber o förkylning o onda halsar sjungit på barndop i Hällby kyrka. Det gick jättebra och Wilma var exemplarisk bebis och hade ögonkontakt med mej när jag sjöng så jag blev precis tårögd.
Tänk vad barn påverkar en så lätt, man liksom bara smälter.

Idag har Andreas försökt förklara för mej hur man gör spellistor via iTunes och överför till iphonen. Tja, vad ska man säga... Att importera till iTunes var svårast iaf och jag kommer säkert ha glömt hur man gör till nästa gång.

Nu är iaf Septembers love cpr och 3doors down senaste inladdad, blir en bra flygresa;)

Ok, det är dags att sluta mina blå för natten. I morron är en annan dag som vi så väl vet.
Jag längtar faktiskt till i morron för då kommer min älskade Benjamin hem från Kortis.

Just ja, Emelie var sur här idag för att både Andreas, jag och Benjamin är borta så mycket. Hon vill ju också åka bort.
Tänk om man skulle ordna mor/dotter-helg i Stockholm och gå på nån show och sova på hotell.
Eller en helg i Jönköping.. Vad säger du Sara?

Ujujuj nu är det verkligen läggdags!

Puss o kram till er alla!


Lite foton... Emelie som pirat-tjej inför maskeradfest på Engelska skolan.



Nya Polly lite skapad av Dregen!
Saltlakrits, citron/vit choklad
Och vanliga mjölkchokladpolly.
Mumma sammanfattar vi fredag och lördagens godisnjutning med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar