16 juli 2011

Allvarligt nu då!


Jag är en medelfet medelålders tvåbarnsmorsa som nyss börjat träna. Märk väl att jag har aldrig i hela mitt liv tränat förut på nåt sätt men känner mej fullt nöjd med hur jag lever livet nu.
Jag lyfter inte så tunga vikter men ökar efter hand som det funkar. Efter denna bekännelse ska jag nu ta er på genomgång av mitt pass på gymmet.
Är man inte intresserad kan man sluta läsa nu;)



Jag börjar uppvärmning 10 min på motstånd 8 på crosstrainern.



Ryggdrag 31,5 kg 15 rep • 2



Ryggrodd 27 kg 15 rep • 2



Här tränar jag ben 72 kg 15 rep • 2



Hantlar 4 kg



Vilken dålig bild sorry! Hantel 4 kg med båda armarna samtidigt utåt.
15 rep • 2


Situps 25 rep • 2



Ryggcurl 15 rep • 2



Ibland springer jag 20 min som avslutning men oftast blir det :



Crosstrainern 20 min på motstånd 11.

Japp där hade ni det hele!

Efter dagens träning ska jag duscha och sen ska min man och jag fira in hans semester på Josefs house of blues.
Benjamin är på kortids och Emelie sover över hos sin vän Wilma.
Life is good ;)

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar