17 juli 2011

Glömska jag!

Hade ett paket att hämta ut på posten, fick lappen för ett tag sedan men när jag kommit till affären så har jag glömt lappen och hemma har jag sedan inte kommit ihåg vilket nu innebär att det jag ville ha men glömt hämta är tillbakaskickat, SUCK! Varför gör jag så här? Blir så trött på mej själv ibland.

Idag sov jag länge och Andreas o Emelie med kl var 9.30 tror jag och vi startade dagen med frukost och ett avsnitt av So You Think You Can Dance tillsammans, vi gillar det alla 3.

Efter det så var det dags att ta tag i löplivet och det gick väl sådär..jag borde vara ganska nöjd, för jag sprang 4 km och tror pacen låg på 7,13 min/km. Grejen är bara att jag hade tänkt mej att springa mkt längre men det gick inte, jag tog slut o hade ont i höger skenben, fick gå en bit hem. Äsch jag rör på mej iaf och det var ju sommarens mål.
Tog kanske ut mej på gymmet i fredags helt enkelt.

Benjamin är hämtad från kortids och Emelie leker med Linn, de är just nu i skogen och plockar blåbär för de ville baka, sånt säger man ju inte nej till.
Ska bli gott med lite fika så småningom.

I morron åker vi på dygnskryssning med barnen det ska bli spännande att se om det är så bra som dom tror, de har ju själva önskat det som semestertripp.
Just ja, jag måste gå och köpa mjölk, jag ska laga pannkisar att ta med så Benjamin äter nånting annat än godis på båten iaf. JA,ja vi får se vad som händer i morron blir det iaf bil en stund och sedan är det dags för stora båten.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar