07 juli 2011

TRÖTTSDAG!

OJ oj oj så trötter jag var på morronen, tror det var nån epidemi som drabbat mej eftersom den ena efter den andra på jobbet också gäspade och var trötta.
Torsdag normal vecka hade varit skönt, men nu jobbar jag även i morron, fast det blir skitbra det är ju en kort dag och några timmar att kunna kompa ut nån gång är bra att ha.

Emelie har varit ensam hemma hela dagen och hon har fixat det jättebra förutom att hon glömt att äta, så hon tog sin lunch när jag kom hem vid 15.30.

När jag steg innanför dörren upptäckte jag att Emelie dammsugat på övervåningen och så hade hon ritat en meny att välja fika ifrån, självklart beställde jag kakor. Då visar det sej att hon gjort chokladbollar under dagen och ville bjuda på när vi kom hem, gullunge vad hon styr och ställer. Hon fixar nog att vara ensam bättre än vad jag vill tro, om hon bara kommer ihåg att äta också!

På nåt sätt känns det som att vi i familjen kommit in i nån slags semesterlunk fastän den inte alls börjat men det är ju helt ok.

Jag som inte alls brukar sova på dagen eftersom jag inte kan somna på kvällen då har trots allt sovit en stund idag, jag är helt snurrig och ofokuserad. Andreas vill att vi ska ut o springa men jag är totalt slut och ska träna efter jobbet i morrn, tror inte jag fixar en löparrunda ikväll, nä jag satsar på gymmet i mororn så får det bli.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar