06 juli 2011

LYCKA!

JAg är så trött att jag har ont i huvet, så dagen börjar med att dricka vatten och ta en tablett.
Jag hade precis somnat till i går kväll när min mobil ringde och det var vår "nya" granne som sa att hon hittat Panther och att han var hemma hos dom nu.
Snabbt på med kläder och sedan hämta honom, konstigt att se honom efter ca 2 månader.
Benjamin sov när allt detta hände så jag tror vi har en själaglad pojke idag när han får se vem som kommit hem.
Tänk vilka underbara människor det finns och tänk vilken busig katt som hellre vill flörta med "tjejer" och jaga möss på fälten än att äta torrfoder hemma hos oss..

Nu ska jag och mitt onda huvud åka buss för ännu en dag på jobbet.

Kan ni fatta..IDAG kommer Emelie hem från kollo=glad mamma!

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar