21 juli 2011

Städ+tatuering!


Ställde faktiskt klockan idag, kan tydligen sova väldigt länge annars ;)
Så klockan 9 kokades havregrynsgröt och kaffet puttrade sen började vi dammsuga och sortera/vika tvätt.
Märkligt det där med att den ena strumpan alltid försvinner, soffan var full av omaka strumpor.



Ingen vacker syn.

Emelie tycker det är snyggt/coolt med tatueringar så hon började rita på sej själv.



Lik mammas tatuering ;)



Hon är jätteduktig tycker jag.
Andreas blev inspirerad och ritade en ny tatuering på vår dotter.












Färdigt!



Fin flicka.

Nu har jag bett Andreas rita en ny tatuering fast inte på kroppen utan på papper som kan bli min nya tatuering på riktigt, är så sugen att göra någon ny.



Här är två av mina älsklingar (jag har tre) på vår lilla kryssning.

Nu ska jag fortsätta stöka här hemma en stund. Håller på att fixa lite med mat inför att Andreas får polare hit för att spela fotboll och grilla. Jag och barnen ska fly fältet under kvällen och se Poppers Pingviner ( tror den hette så) på bio. Blir nog McDonalds innan bion det är ju trots allt semester.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar