10 juli 2011

Söndag kväll igen då!

Vilken dag det blev idag också, det skulle regna i Hällby sas det men näe inget regn, jo en liten snabb skur på 5 minuter och så var det över. Dubbellycka över fint väder och att man helt plötsligt inser att man kommer i shortsen igen man inte haft på flera år (jo, jag bryr mej inte om modet alls faktiskt) vet inte ens om jag egentligen kunde ha dom när jag köpte dom, tänkte säkert banta även då jag köpte dom hihi.
Roligt att min träning ger resultat och jag tycker faktiskt inte att jag kämpar ihjäl mej, jag gillar hur jag lever mitt liv nu.

Mamma o pappa har åkt hem och vi har haft 2 mysiga dagar tillsammans, det är så skönt att vara utan stress när man träffas man hinner ju t.o.m prata ordentlig med varandra om livets berg och dalbana :)

På em kom Pierre, Petra o barnen på en kaffe, hur mysigt som helst det också, skönt med fina vänner som tittar förbi ibland på spontanfika. Fast lite irri blir man ju på Petra, hur sjutton kan man bli såååå brun grrrr.

NU har det varit kvällsmat och medicin och läggning av barn så nu ska jag ta på mej springskorna totalt utan motivation faktiskt får se om jag tar mej runt, känns inget bra nu innan iaf.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar