27 juli 2011

Semesterbildskavalkad


Rally med älsklingarna i Måndags.



Idag Jossans stuga i Snokebo. Ett underbart ställe och vi hade riktigt bra väder. Emelie o Jossan matade svanarna med lussebullar.









Andreas, Emelie, Micke och Jossan rodde ut på sjön med flytvästarna på och fiskade. Totalt blev det 16 fiskar och Emelie fick 11 av dom :)



Emelie tyckte det var äckligt att stå nära fisken så Micke fick hålla den. Men sen blev hon modigare och modigare. För när Andreas Benjamin och jag åkte från stugan ikväll valde Emelie att stanna kvar för hon hade börjat fjälla fisken. Min duktiga tjej.








Självklart innebar denna dag


Vi klarar ju inte många dagar utan grillning.

Nu kanske ni undrar vad Benjamin o jag gjorde idag?
Benjamin spelade spel inne i stugan och försökte fascinerande nog förklara för Jossans mamma om hans roliga spel.
Själv placerade jag mej i bikini på bryggan och njöt njöt njöt av lugn, ro, sol och fräsande svanar.

Nu har vi kommit hem igen och tvätten måste hängas upp, diskmaskinen plockas ur och kaffet drickas.

Tack för en fantastisk dag Micke o Jossan och självklart mina tre älsklingar.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar