01 juli 2011

Älskar solen.


Idag har jag startat dagen med sista gången hos PT Angelica, följer mer till hösten men sommaren kör jag själv. Har ju gått ganska bra sista tiden och det känns uppmuntrande.
Efter PT gjorde jag mitt gympass men borde ätit mer innan eftersom orken tog slut.

Väl hemma la jag mej och sov en stund i solen och i ca 1 timme hade jag sällskap av en annan solfantast som heter Bloom:



Lagade lunch till Benjamin och mej och kollade några avsnitt Lark Rise medan jag tog ett långt härligt bad.

Benjamin o jag har skrivit varsitt kort till Emelie på kollot:



Är han inte gullig så säg?!

Ikväll var Benjamin,Andreas och jag på bio, super 8 hette filmen, njae tycker väl jag om filmen medan Benjamin gillade den. Han ansåg den vara både spännande och äcklig och otäck.

Jag messade brorsan o hans sambo för att kolla vad de gjorde i helgen och hej hopp helt plötsligt får vi nattgäster!
Fick ett sms 20,07 vi åker nu.. Så efter bion dumpade jag Andreas och Benjamin hemma så Andreas skulle dammsuga och jag handla så vi har frukost i morron. Ja, ja nu ska jag kolla lite filmtrailers med Andreas innan de anländer.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar