29 juni 2011

Så gött så!

Det är så himla varmt på jobbet att man tror man ska flyta bort, speciellt i diskrummet, fast när jag bakade idag var det inte bara ljummet heller.
OBSERVERA, jag klagar inte på solen och den underbara sommarvärmen för det älskar jag, vill att det ska stanna länge länge.

Idag äntligen fick jag ett samtal från min älskade kollounge ;) hon hade det så bra och allt var roligt och spännande, idag hade de badat och åkt slide. Ha ha ha, hon lider inte det minsta av kollotiden, hon verkar snarare älska det. Får komma ihåg detta till nästa sommar igen, även jag har ju lärt mej att njuta av att få ta hand om mej själv. Jag tränar lite mer och jag är mer avslappnad hemma, är inte lika stressad längre och tycker livet är alldeles tillfreds.

I eftermiddag/kväll har jag suttit på Åbryggan med fina vänner och pratat skit, skrattat och ätit gott.
Helt underbart med solens sken o glada vänners sällskap.
Måste bara säga att jag åt rökta räkor och o la la vad gott det var mmmmmmmmmmm!

När jag kom hem från trevligheterna tog jag min första löptur sen knäna började göra ont och det gick faktiskt riktigt bra, känner att orken finns i kroppen men måste träna mer mental styrka, har så lätt att bara ge upp för att jag inte "känner för det" längre. KNÄPP-CHATTO!

Nu blev det sådäringa sent igen, tur veckans sista arbetsdag är i morron.

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar