23 juni 2011

Oh så gott!



Vilken dag, vilken kväll!
På jobbet lagades tacos till lunch och så var det midsommarfirande med dans och jordgubbstårta.







Fyra stora tårtor hade bakats och garnerats dagen till ära. Jag kan inte ta åt mej äran för någon men goda var dom :)

Åkte hem och knapra i mej värktablett för huvet och vilade en stund sen åkte jag till gymmet.
Löpningen gick mkt bra gymmandet sådär :/ men jag tränade ju dagen innan också, musklerna behöver nog vila.

Efter gymmet (jo jag duschade)
Gick jag till Grappa där min älskling väntade på mej. Beställde en kräftpizza ( underbar) och så kom Pelle Gardell och sällskapade oss.
Massor med prat skratt och hejande på glada människor i solens sken. Tur det var igår vi var ute för nu vräker ju regnet ner, känns skönt att det är sista arbetsdagen på veckan.

Måste hinna fixa färdigt på Benjamins rum innan han kommer hem, skulle så gärna
klämma in ett besök på Ikea men hur ska det hinnas med?!

Nä nu somnar jag nästan i stolen, ska åka till jobbet och göra nån nytta istället.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar