09 juni 2011

Eftersvettas

Jag tror jag sitter påbussen hem och eftersvettas, men det är inte så lätt att veta eftersom det är supervarmt på bussen.
Har kört ett pass på gymmet och det känns så bra, idag ökade jag lite kg på vissa övningar, gött att det går framåt :)

Dagens arbete gick smidigt, har man bra kollegor så har man ;)
Men diskrummet OH MY GOD, man flyter ju bort. Är det så här man känner av hot flushes sen ;)
Längtar inte dit i sånna fall.

Idag kommer jag hem sist i familjen, konstigt eftersom jag oftast är först annars.
Det innebär att Andreas får fixa lite käk till oss allihop och sen ska Emelie och jag åka till TP och handla avslutningspresent till hennes fröken.
Tänk att nu byter Emelie skola och börjar årskurs 4, hur kan tiden gå så himla fort, vart tog mina bebisar vägen?


Nu är jag nästan hemma så jag avslutar.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar