14 juni 2011

Där ser man..

När man kommit igång med löpningen trodde jag att jag var tvungen att sluta, men gulliga PT upplyste mej om att Crosstrainern inte ger belastning på knäna. Lovely upptäckt, blir kanske mer gym denna vecka och nästa än vad jag planerat bara för att kunna hålla uppe kondisen. Glad är jag att jag kan fortsätta som det är nu iaf.

Idag blev en kort och intensiv arbetsdag med ett som sagt lyckat gympass och konditionsträning på crossttrainern.

När jag väl var hemma var det som vanligt dags att laga mat igen, Idag blev det en vegetarisk variant på lasagne och UTAN ostsås, den ersatte jag med keso och lättmjölk och det blev riktigt gott och mkt mer fettsnålt och grymt bra med grönsaker, jag hade i champinjoner, zuccini, gul lök, broccoli, paprika, majs hrmm det var nog allt, Jag toppade bara allt med lite riven ost.
Barnen? JO då de åt väldigt bra...av pannkakor, ingen lasagne där inte ;)

Nu hörrnini ska jag sova eller kanske se ett avsnitt NCIS ;), älskar det programmet.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar