02 juni 2011

Vad jag är bra!

Jag är så lycklig, känner mej såå nöjd.
Vi har varit en tur på IKEA och köpt nya kuddar, lakan,påsklämmor och en bra burk att lägga köttet i när man grillat. Verkligen superviktiga saker ;)
Förresten (förändring från förra inlägget) så blev det kallare än vad tänkt så klänningen byttes mot vardagskostymen: jeans o tshirt!



Sådärja, värsta modeoraklet ;)

Har tagit en lånebebis av grannen på en rask promenad för jag behövde röra på mej.
Efter detta satte jag igång på allvar med att laga mat.
Förberedde kött och potatis för morgondagens grillning, gjorde ugnsrostade rödbetor, kokade fläskköttsgryta samt basmatiris
Och slutligen som pricken över i helstekt kyckling.
Galet skönt att slippa laga så mkt mat de närmaste dagarna. Förresten så är det i det närmaste tomt i kyl och frys, borde handla men Andreas och Emelie är i Vilsta på coreträning och har bilen, så jag slipper handla ikväll, otur ;)

I morron smäller det!
Första gympasset med min PT, så roligt det ska bli.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar