07 juni 2011

Morronblog!

Passar på så här på morronen medan tid finnes att skriva några ord.
Vilken fantastisk ledighet det varit med sol och värme.
Jag har solat, druckit vatten och tränat, typ så har dagarna sett ut faktiskt.
Så härligt att vara långledig tillsammans med familjen och bonus med syrran o familj på besök.

Gårkvällen avslutades med Apple-konventet eller vad man nu ska kalla det på "lätt" svenska men jag blev lite besviken för ingen ny Iphone presenterades, däremot blir nog Icloud väldigt bra för alla som arbetar med datorer. MIn kära make ooade några ggr och det brukar betyda något bra.

Så börjar då ännu en arbetsvecka men den blir ju inte så lång, tre dagar bara, nice det är då och på fredag är det skolavslutning, vart har tiden tagit vägen? Jag tyckte nyss det var Januari, snö och svinkallt och plötsligt så är det sommar mmmmmm det är härligt.

Nu ska jag bege mej till jobbet och slia några timmar till det blir dags att gå ut i solen igen, om nu inte det däringa otäcka åskvädret anländer till E-tuna, jaja, det lär märkas men nu är det kjol och sandaler som gäller  iaf.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar