02 juni 2011

Stel kärring..

Är aningen orörlig, eller stel efter att ha sprungit, har sån träningsvärk i framsida lår men på nåt sätt är det en bra smärta. Gött att känna att man gjort nåt kroppen inte är van vid, mindre gött vid tanken på att dagens runda lär bli seg på grund av värken...men trägen vinner.

Idag har  lilla korta runda jag en lååång klänning på mej, jag älskar den och skiter fullständigt i att folk som jag inte ska ha långa klänningar, jag känner mej bekväm och fin och det räcker för mej.

Om jag får till ett kort idag så lägger jag ut det.

Förstår ni att det är 5 dagar ledigt, åh så ljuvligt. Flera dagar att njuta med familjen och så kommer äldsta lillasyster med familj på Lördag, längtar!
Det förutspås att det ska bli vaaarmt och soligt de här dagarna, som jag hoppas de har rätt. Jag ska lägga mej raklång på filten på gräsmattan, läsa min braiga bok och njuta av musik i öronen.

Nu ska jag försöka få till en frisyr för Emelie är inte helnöjd med sin morsas hår..häromdagen sa hon: Ska du bli en sån där EMO-eller-Punk-mamma?
-ERH? Jag ser bara ut som jag gör svarade jag..
OK då svarar hon..
Känsligt detta med att vara en så himla cool mamma ha ha ha ha ha.

Nu laddar jag för ett besök på nya IKEA.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar