03 juni 2011

Oh what a day :)

Vilken underbar dag, så härligt, fantastisk, jag är såå lycklig, kan man annat än att älska solen?!
Jag har svettats som en gris, först på gymmet på morronen sen på filten raklång som en dö sill ;)
Båda lika underbart faktiskt.
Jag dricker vatten och pinkar som aldrig förr, vill inte få min följeslagare skallebank att komma tillbaka, han anser sej vara mer umgåsvänlig än vad jag är ;)

Har alltså tränat på morronen, åkte hem till Benjamin och vi åt lunch tillsammans medan Andreas och Emelie åkte sista öppetdagen till badhuset.

Sen har det spelats krocket och pumpat upp pool och fyllt med vatten, badat flera timmar och nu en skön dusch, lite rena kläder och vips så är det dags för middag.
Grillat självklart, med "min" goa Jack Daniel-glace, kokt potatis och grönsaker och ugnsstekta rödbetor, kommer nog bli mätt idag också.

Ha nu en fortsatt skön kväll var ni än håller hus.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar