05 juni 2011

Tack för tvånget ;)


I dag har varit en alldeles underbar dag. Förlåt alla vänner som vill umgås men jag har egentidbehov ;)
Det är inte så att jag väljer bort er.. Jag liksom prioriterar min familj och mej själv.
Vår lilla rabatt utanför altan ser fortfarande ut som en djungel och det får den göra resten av dagen också. Det kanske ser tråkigt ut men jag gör det när jag känner för't helt enkelt ;)

Jag har solat, ätit lunch med mina hemmavarande älsklingar, läst min braiga bok, läst senaste nr av Attentions tidning och som grädde på moset har jag varit ute o sprungit.

På mina träningskläder existerar inga fickor så jag får lägga min iphone i bh:n!
Det innebar idag att iphone blev lite till sej i trasorna och skippade 300 m på min runda sk tuttstörning hehe.
Min tekniska make rättade till picknickrundan (som jag döpt den till) så det blev rätt på Run Keeper. Ska man fixa statistik och jämföra rundor och fart ska rätt vara rätt.

Tvånget idag var att min Andreas tvingade ut mej, jag var kanske inte så svårövertalad men seg. Jag är liksom latheten och sockerråttan personifierad, vill liksom inte röra mer än nödvändigt men sen slår likheten med min kära mor in: envis som synden och ska minsann klara allt själv hehe, men sen är vi himla bra också min mor o jag ;)

Nu är kl 18.44 och jag eftersvettas i solstolen på baksidan, det här är liiiivet säger jag, precis som energiknippet Kallemannen!
En dag kvar av veckans ledighet, ska njuta massor och i morron kommer Benjaminälsklingen hem igen, gött.

Puss o kram till er alla.


Glöm inte bort att njuta av sommaren, det var ju inte länge sedan vi gjorde snögubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar