24 juni 2011

Slö midsommar men ändå glad ;)

På fabebook skriver alla glad midsommar och så gjorde även jag. Det är lite mysigt med vänner som bor långt borta kan kännas så nära ändå. Klart man önskar alla en underbart härlig midsommar.
Jag längtar till det blir eftermiddag för då har de telefontid på kollo och då kommer Emelie ringa till mej.
Jag saknar henne massor men börjar slappna av och tycker det går ganska bra, förutom att jag är extremt duktig på att tröstäta när det är synd om mej ;)
Jag saknar Benjamin jättemkt också självklart men jag är mer van vid att han är borta så den separationen är inte lika jobbig.
Midsommar verkar alla träffa sina nära och kära, bara vi som inte gör det, alltså nu menar jag mina egna syskon och föräldrar, det är länge sedan nu som vi sågs.
Vilken tur att semestern närmar sej så vi kan få träffas o kramas.

När jag vaknade på morron hade jag fått sällskap av min ovän huvudvärken och illamående, anatr att migränen ligger på lur. Jag pillade i mej lite frukost som Andreas gjort iordning och sen gick jag och la mej igen och sov. Jisses vad jag sov sen, trodde vi skulle komma iväg till Torp ca 11.00  men nu är kl 12,45 och jag ska hoppa in i duschen, sen ska vi äta lunch och efter det kan vi susa iväg mot Örebro och fira midsommar med min fina kusin Marie och hennes Affe och barnen och hur många andra som finns med har jag ingen aning om men uj vad trevligt vi ska ha det.

Ha nu en riktigt fin midsommar allihop och reta er inte på vädret om det regnar, vi får ju iaf vara tillsammans med goa människor och äta gott.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar