08 juni 2011

Åska?

Tydligen har det blixtrat och dundrat som aldrig förr i Örebro men här har jag inte märkt nåt alls. Andreas o jag var ute o gick kl 20.30 och då var det fortfarande jätteskönt ute, ingen åska, inget regn. Undrar om det skippade oss helt det där ovädret för idag på morronen skiner solen och det gör mej glad.

På  jobbet blir det nästan olidligt varmt med alla ugnar som öppnas o stängs, för att inte tala om diskrummet, där är det verkligen varmt med all ånga som blir. Typ porrengöring varje dag ha ha.

Jag hoppas det fina vädret håller i sej för idag ska Emelie på utflykt till Sundbyholm med skolan, hoppas de får en riktigt bra dag tillsammans, antar att hon är rejält trött när hon kommer hem.

Ja, jag vet, det är inte så intressant idag, men när solen skiner så latar sej Chatto och det händer inte så mkt och en del får jag  inte berätta om heller, inte för att det är nåt "farligt" men är det hemligt så är det.

Nu ska här borstas tänder och gå till bussen en dag med min kumpan J väntar.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar