27 juni 2011

2 timmar och inte ett svar!

Eftersom Emelie grät när vi åkte från kollo lovade jag henne att jag skulle ringa kl 17 idag..jag har ringt, ringt och ringt under två timmars tid och ingen svarar. När nån väl gör det kan hon inte prata för de ska äta mat, ok låt henne ringa mej sedan då säger jag och lägger på luren.
Sen ringer en ledare upp mej och undrar vad jag ville prata med honom om!!!!!!!!!!!
Jag ville prata med  min dotter..jaha men hon har inte tid med dej nu sa han skämtsamt, nehej...
Så idag har jag inte pratat med lillsnuttan. Ärla brandkår var ute på kollot och de fick lära sej spruta vatten med brandslangen och släcka eld. De skulle hålla på till 20,30 och sedan är det ju läggdags så jag får helt enkelt ta och ringa i morron igen.
Jag är så glad att hon har det bra och ledaren försäkrade mej om att hon hade varit på ypperligt glatt humör idag så, ja vad säger man? SKÖNT!

Benjamin har fått sin önskemat idag och ätit den två ggr, pasta och ost/skinksås mumma!

Jag och Andreas har klippt gräset, rensat rabatten och klippt ner döda grenar från diverse djungelväxter ;) känner mej nöjd och tillfreds :)

Har hunnit med en snabbkaffe hos grannarna och bebis-spana.
Kollat på youtubeklipp som enligt Benjamin är skitroligt ( men inte så uppskattat av mamma) och nu lite blogg och nedvarvning inför läggdags. Andreas har varit duktig och sprungit medan jag väntar på morrondagen för ett tungt pass på gymmet, längtar!

Nä ni go vänner, natti natti.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar