21 juni 2011

Lite glädje ;)


Slutade tidigt på jobbet och passade på att ta ett pass på gymmet, jag känner mej stark och det går framåt men nu kommer det va stopp med ökningen på ett tag. Intervallen ligger på 9 kg på benpress och jag kör 15 rep x 2 och just nu är det maxat för mej på 72 kg. Mina knän orkar inte mer nu. Men då ska man veta att jag startade på typ 50 kg.
Roligt är det iaf och nu satsar jag på att bättra på kondisen och utföra mina pass på bästa sätt.

Ikväll kom ett efterlängtat samtal från sågarsvedets kollo. Det var Emelies rumsansvarige som ringde och berättade att Emelie mådde bra och att allt gick jättebra för henne. Hon städade på sitt rum och sjöng mycket. Idag var hon extra glad eftersom hon fått paddla kanot.
Åh jag längtar till jag får prata med henne själv på tfn, det blir på torsdag det.

Idag har jag börjat stöda/röja på Benjamins rum. Fy vad äckligt skitigt det var, men nu är det finare men absolut inte klart.
Vi måste köpa skrivbord/databord och förvaring till honom, kanske Ikea inom närmaste framtiden ;)
Eller någon som har nåt att sälja?

Nä nu go vänner tänker jag koja, är så trött och i morron firar vi midsommar på jobbet med tacos och jordgubbstårta. Mumma!

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar