28 juni 2011

Svettigt!



Svettigt påjobbet, svettigt på gymmet och svettigt på altanen, men inte svettigt inne.
Vi har det svalt och skönt inne, underbart.
Lika underbart ute som inne fastän temperaturen varierar kraftigt. Älskar solen o värmen på altan/baksida och lika skönt är det att komma in till det svala huset.

Efter jobbet idag var det gymdags, gick inte så bra med alla moment, jag har ju inte tränat på 6 dagar och det var lite för tätt inpå maten och dessutom har jag inte skött min kost under dessa dagar.

Haha det har jag inte nu i em heller för i den här värmen blev det glass.



En av mina absoluta favvisar!

Hörrni vad galet skönt det är att slappa på altan i värmen, jag skulle kunna somna här men Benjamin ska strax få bada och få i sej lite käk innan det blir läggdags för oss båda.

Andreas instruerar på Balanze ikväll och kommer lite senare än vanligt, blir nog så att vi andra somnat när han kommer hem.

Nu ska jag ta in post och vattna blommor hos vänner som semestrar.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. det tackar vännerna för. spar lite glass snart är vi hemma igen... kram

    SvaraRadera