11 juni 2011

Love this life!


I natt sov barnen jättebra i tältet, enligt egen utsago, de var ju trots allt uppe kl 05.00 vilket iof sej inte är ovanligt.
Eftersom det skulle komma regn i em plockade vi ner tältet men när vi kom hem från stan blev vi tvungna att sätta upp det igen. Emelie struntar nämligen i att det ska regna så hon ska sova i tältet inatt igen, galna unge.

På fm idag var både Andreas o jag in till våra respektive gym och körde. Jag svettades hur mkt som helst, värmen var liksom tryckande men så skönt att klara av passet igen.
Känner av mina knän men hoppas bara det hör till eftersom jag är så himla otränad.

I em gick hela familjen på bio, kung Fu panda 2, himla rolig. Emelie grät ordentligt när det var sorgligt och sen blev det roligt och vi skrattade. Jag älskar att gå på bio med barnen, Benjamin skrattar så himla hjärtligt och är så med och förstår, Emlan garvar också lika hjärtligt, DET är sånt som gör mej ofantligt glad.
Härligt dessutom att som vuxen ha nån behållning av filmen, jag garvade också högt flera ggr.

Nu sitter jag på altanen och iphone-bloggar och äter mitt lördagsgodis och dricker kaffe.
Så himla gott och oj vad jag är värd godis efter all träning.

Nu ska jag bara njuta lite till av vädret och sen tänker jag krypa ner i sängen o glo på film med min man.




Alltså Jossan dom är verkligen skitlika!



Den övre bilden är från dej och den undre är min. Tror du jag ska köpa eller ;)

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar