31 maj 2011

Solsting?

Jag hittar ingen annan anledning...Har ikväll gått 2 km och sprungit 2 km, hurra för mej!
Jag känner mej världsbäst men innan kände jag mej bara världsfet ;)
Vet att jag har lite fel kroppsuppfattning men ibland är det så och då har jag en man som tycker att jag ska sluta tjura och tjuta och istället ge mej ut och göra nåt åt saken, så jag gjorde det och han följde dessutom med som stöd.
Stackars maken, han hade redan tränat 2 ggr idag ha ha vad han offrar sej för häxan surtant i familjen, DET är kärlek det! Puss till min älskling!

Vad har hänt annars idag då? JO, det får ni läsa om i förra bloginlägget för det här är dagens andra inlägg, ojojoj var ska detta sluta?
Skulle tro: I sängen för där är jag nu och ska kolla nåt avsnitt Navy CIS, jag llovar, det är beroendeframkallande ;)

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Heja dig!
    "Gört" som min man säger :)
    Kram Ingrid

    SvaraRadera